Nyköpt bil, shopping och kebab!

Idag har älskling köpt en annan bil, äntligen slipper vi ta bussen igen. Vi har varit bil lösa
några dagar nu och det har rent ut sagt sugigt. Man blir ju helt fast utan bil, att stå och vänta
på bussar i detta vädret är inte så himla kul, sen att busspriserna kostar överdrivet mycket gör
det hela inte så mycket bättre. Så nu har vi en annan bil och vi trivs jätte bra med den!
Efter älskling hade köpt bilen kom han och hämtade mig hemma hos min mamma, först stod
vi och snackade en massa med alla, då min bror och hans flickvän också var där. För de skulle
äta middag och kolla film hos mina föräldrar. Sen efter det stack vi till väla snabbt för att jag skulle
hämta mitt linne som jag hade lagt undan. Då dem inte hade linnet på Familia. Hittade även lite annat.
Har tagit bilder på allt jag köpte igår och idag. Nu har vi precis kollat på en film samtidigt som vi
åt kebab, haha!

Lägger upp bilder strax! Ska bara lägga in dem på datan! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0