Ofräsht eller okvinnligt?

Skådespelerskan Mo'Nique gjorde en succé på Golden-Globe galan.
Hon vann ett pris och sen chocka hon folket.





Ush.. Själv tycker jag det är fruktansvärt ofräsht och okvinnligt.
Jag tycker dock att det är okej att man inte rakar sig från första
början, men sen är det blir svarta hår och så som det ser ut hos skådespelerskan
så ser det inte klokt ut. Jag hade skämts ihjäl! De ser inte alls så mjuka och fina
ut. Visst, det är hennes val att raka eller inte. Men måste hon gå med klänningar
och visa upp benen? Jag vet faktiskt inte vem denna skådisen är.

Vad tycker du, ofräsht eller okvinnligt?



Kommentarer
miss miss

Tycker det är okvinnligt med orakade ben när man bär en klänning/kjol/shorts men det är min åsikt.

Trevlig sida, förrästen :)

2010-01-20 @ 17:10:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0