Överreagerar jag, eller ljuger hon?

Jag är just nu smått sur och irriterad! För några veckor sen, deltog jag i
en tävling som hette "Veckans blogg" hos en tjejs blogg. Och precis innan hon
skulle nämna vem som vann, så ville hon plötsligt ta en blogg paus. Och lovade att
komma tillbaka 2e januari. Vilket jag kunde acceptera, eftersom det var jul och allt.
Så jag väntade och väntade, det blev den 2e januari, 3januari osv.
Sen tänkte jag, nej nu måste jag skriva till henne. Om varför hon inte
hade uppdaterat. Och då skrev hon att hon inte längre hade någon
inspiration eller lust till bloggen. Men då skrev jag tillbaka att om hon
har en tävling, så måste man ju komma tillbaka för att avsluta den?
Eftersom hon lovade sina läsare att vara tillbaka den 2e januari.
Jag har fortfarande inte fått veta vem som vann, då hon inte har
uppaterat sin blogg. Jag skrev att hon kunde bara skriva vem som vann
sen strunta i hennes blogg om hon ville det. Men att göra sina läsare
besvikna på detta viset, får faktiskt bloggen mindre värde. Eller?
Nu skriver hon till mig att jag är som en 12åring osv.
 Överreagerar jag eller ljuger hon?



Kommentarer
Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-14 @ 12:48:57
Jennie

hejsan!

hoppas allt är bra med dej!

var gärna med i min frågestund på min blogg och få en länkning som tack :)

kram

2010-01-14 @ 13:24:58
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0