Panncakes

Hej bloggen! Har varit iväg hela eftermiddagen, och nu sitter jag hemma hos min
mamma. När jag kom höll hon på att göra pannkakor, så jag bara - vilken tur jag har,
pannkakor igår och pannkakor idag. Så skrattade vi bara. Haha! Jag åt ju pannkakor igår
också hos min bror och hans flickvän tillsammans med min pojkvän. Det är gott som tusan!
Ska vara här hos mamma till kl 6, sen så kommer älskling och hämtar mig efter han jobbat.
Det händer inget mer idag iaf, ska bara ta det lugnt. Fortsätta leka i Photoshop ska jag göra,
håller på med en kändis som ska bli en Na'vi (Avatar gubbe) Hihi. Det går jätte bra, men det
tar sin tid. Hoppas att allt är bra med er! Själv mår jag fint och är proppmätt! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0