Risotto och en fundering!

Hejsansvejsan! Jag har gjort risotto till middag idag, första gången faktiskt
och lyckades jätte bra! Storebror ställde upp att diska efter maten, så ja tack!
Det gjorde han, och nu ska det bara slappas. Kanske se en film, som vanligt.
Älskling sitter i storarummet med den bärbara datan och nördar sig lite, hihi.
Låg precis hos honom och myste lite, finns ju inget bättre! Ellerhur?
Jag har tänkt på en sak väldigt mycket.. Varför ritar jag knappt längre?
Jag ritade alltid när jag var mindre, älskade det! Men nu håller jag bara
på med foto och photoshop. Och såklart kläder! Antar att man förändras
en hel del. Jag har tröttnat lite på photoshop, men aldrig kläder. För det är
det bästa jag vet! Men jag ska definitivt börja rita igen, ska köpa hem bra pennor
och papper. Så får jag se om jag har kvar mina skills!





Kommentarer
Linnea

Mycket fin blogg :D vad gör du?:)

2010-01-21 @ 14:50:59
URL: http://faakkyah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0