Shoppat!

Det blev att jag och älskling åkte till Familia,
hittade lite kläder, hihi.. =) Can't help myself!
Så jag visar er imorgon vad jag har köpt. Frågade även
Lindex på familia om de kunde ringa till Lindex på Väla för att se om de hade
det där linnet jag ville ha, och vet ni vad? Dem hade det
linnet, så de har lagt undan det för mig till imorgon!
Jag hoppas verkligen att de är lika fint i verkligheten
som på bilden!! Im in love, haha.. Nej, nu ska det bli mer film.



Jag köpte lite filmer innan idag, bl a denna filmen! Vi såg klart
den för ett tag sen, den var jätte bra!! Rekommenderar den verkligen!



Kommentarer
Z A N D R A :)

sv: hehe, okej ^^

jo, det är lite jobbigt, men jaja! :p

2010-01-30 @ 15:14:48
URL: http://decevven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0