Tvättade..

Tvättade mitt hår för ett tag sen, och använde min nyköpta TREsemmé shampoo och balsam.
Tycker faktiskt att det är bra, man får mjukt och fint hår efteråt. Så att än så länge är jag nöjd.
Det är väldigt starkt shampoo, då det luktar starkt och kan svida lite i hårbotten.
Denna shampoo och balsam är till normalt hår till torrt hår. Och eftersom jag har normalt
hår, och kan ibland vara lite torr i hårbotten, vilket inte är så ofta. Så tyckte jag att denna var
bäst för mig.
Har ni provat TREsemmés produkter, vad tycker ni?
Dessa kostade 89kr/st.



Rätt så många olika nyanser jag har i mitt hår, rätt snyggt =)

Mitt hår växer, men lite sakta kanske.. Buhu! Vill ha långt hår igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0