11 juli

Hej och hopp gummi snopp ;) .. Det stämde verkligen att det skulle bli ännu varmare idag, för man har lidit som fasiken idag i den otroliga sommar varmen.. Varför kan det aldrig vara lagom? Utan antingen jätte varmt, eller kallt så man fryser. Menmen, gick in på en väder sida och såg nu att det skulle bli mulet resten av kvällen och eventuellt lite regnskurar och kanske åska, helt sjukt hur det kan vända. Men är jätte glad för att det gjorde de, för nu är det äntligen svala vindar och den äckliga varmen har lagt sig.

Har iallafall inte gjort så mycket idag mer än att jag och älskling har varit ute och kört runder, även tagit en glass och chillat. :) Man orkar ju inget annat? Om det ska bli såhär äckligt väder imorgon också så kommer jag sticka till badet och vara där tills det blir svalt. Haha.. Hade nog även tänkt sticka dit där även om det inte är så varmt, för jag och baby älskar att bada. Och så himla skönt att svalka av sig. :)

Idag blir det ingen lyx middag, blir bara en simpel middag som korv och mos, och det är faktsikt gooott! :D
Bara man har gurka till så!

Nej, nu ska jag ta mig ett glas läsk. Cia0!


Ny bild, togs i fredags! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0