19 juli

Det är sjukt hur snabbt tiden går, redan den 19e juli idag. Det gäller att ta vara på sommaren nu innan den försvinner igen. Och det ska jag göra imorgon, jag ska verkligen ta vara på sommar värmen imorgon, för det ska bli toppen väder, står det iaf. Hoppas jag kan lita på det bara.

Idag har jag och älskling inte gjort så jätte mycket, har bara varit och hälsar på hos mina föräldrar, min storasyster och hennes dotter är ju fortfarande hos dem, hon ska hem imorgon till sin familj. Hon kom ju ner hit för att hon ville föda här hemma så har hon vår mamma här också. Så vi var där då ett tag, senare åkte jag och älskling in till stan för att äta något till middag och bestämde oss för att sen åka och hälsa på min bror och hans flickvän, men eftersom de inte var hemma utan på Ikea, så åkte vi dit där istället. Blev att vi pratade en stund sen så åkte jag och älskling inom mina föräldrar igen och pratade en stund och nu är vi äntligen hemma igen, haha. Eller ja, vi har varit det ett tag nu. :)

Glöm förresten inte att rösta på mig! Klicka HÄR för att komma till mitt bidrag.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0