Beverly Hills 90210

Ser knappt Beverly Hills längre, som jag har skrivit tidigare så har jag följt det hela tiden, men nu sen Brenda slutade så har serien inte alls varit lika bra.. Vilket är sjukt synd, för jag VILL se serien, men när jag väl tittar så saknar jag Brenda som fan.. Så man tycker allt är tråkigt typ.

Precis som The Oc, när Marissa dog tappade serien mer än hälften av alla tittare. Jag tyckte att serien var fortfarande bra, men saknade Marissa som fan endå! Tycker det är onödigt att de ska dö eller helt och hållet försvinna, varför inte att de typ flyttar och är med i ngt enstaka avsnitt?

Ja, frågorna kan bli många men finns ju tyvärr inget att göra åt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0