En kul grej att göra.

Om du har en idol eller något som helst som du tycker om. Så gör som mig.

Jag ÄLSKAR twilight filmerna, så jag har klippt ut alla bilder och allt skvaller från tidningar om just Twilight kändisarna: Kristen Stewart, Taylor Lautner och Robert Pattinson. Och klistrar in dem i min Twilight bok.
Jag köpte en snygg bok i bokhandel, med många blad. Kommer inte ihåg vad den kostade, men räkna med att betala lite under hundra lappen för en tjock bok med ett snyggt omslag.

Allt du behöver göra är:

* Köp skvaller tidningar om du vet att att din idol/idoler är med i den.
* Köp en snygg tjock bok.
* Klister (så du kan klistra in bilderna)
* Sen är det bara att klippa och klistra. :)

Super enkelt och kul.

Jag brukar även skriva lite fritt om Twilight, t ex "Idag såg jag Eclipse på BIO tyckte den var...." osv.

Sen i framtiden är det kul att läsa alltihop.


Denna bok köpte jag. Gav nog en 60-70kr för den.


Klipper ut det du vill ha från tidningen och klistrar in i boken.


& som ni kan se här har jag skrivit lite själv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0