Kärlek

Snart kommer älskling hem :D .. Även om han är bara borta 1-2 timmar ibland så saknar man honom och vill att han ska hem.. Jag vet vad många tänker "- men hallå? ni måste ha lite tid ifrån varandra också, och ha lite andrum." Och jag håller med att man behöver lite tid ifrån varandra, och det kan vara skönt. Men oftast saknar vi varandra så fort vi inte är med varandra. Vi gör ju allt tillsammans, fixar med hans bil, lagar mat tillsammans, shoppar tillsammans, med andra ord vi är varandras bästa vän. Kan prata om allt, litar på varandra och finns för varandra. Men visst, det finns de dåliga dagarna också, då man vill bara sticka och fly. Men så fort vi har bråkat kan vi inte vara ovänner länge utan blir sams nästan direkt. På tal om det, älskling sa till mig i sängen för någon dag sen - vi har bråkat mycket, du har packat ner lite av dina saker och varit beredd på att flytta, men vi blir alltid sams. Det betyder att vi hör ihop.

Jag kanske berättar mycket om mitt privata liv just nu för helt okända folk, men det kommer något bra utav det, alla vet vilken kärlek jag och älskling har. En sån här kärlek växer inte på träd. Utan en sån här kärlek blir bara starkare och starkare. Desto längre man är ihop ju mer lär man känna varandra och förstår varandra.

Imorgon har vi varit tillsammans i 3år och 9 månader. <3
Och jag älskar han bara mer och mer för varje dag.


Jag & Billy på vår Halloween fest. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0