Kill problem?

Jag läste runt på internet och det slutade med att jag kollade igenom lite sidor som handlade om killar, te x vad betyder vissa meningar i ett sms som dem får utav en kille, varför han inte hör av sig? osvosv.

Om en kille inte hör av sig till dig, eller om han bara hör av sig när han festar.

Mitt svar: Killen är inte intresserad, om en kille är intresserad hör han av sig såklart. Kanske är han blyg och tillbakadragen men då kanske du kan ta första steget och höra av dig till honom? Om han inte svarar och bara iggnorerar allt du skriver så förstår du ju själv att han inte är intresserad. Och om han bara hör av sig när han festar, ja då menas det med att han blir antagligen känsligare/djupare eller helt enkelt sugen på sex kanske? och tror att eftersom du har varit så desperat att träffa honom och han vet att du tycker om han, så vet han att du nästan skulle kunna göra vad som helst för att vara med honom. Och då kan han passa på att göra nästan vad som helst. Men det är då vi ska säga nej! Om en kille inte hör av sig förrän han är på en fest och DÅ vill han träffas, då är det faktiskt bara en sak han är ute efter. Och jag hoppas ingen utav er tjejer går med på en sån sak. Det är ju självklart OK om ni har träffats en del och har bra kontakt. Men om ni inte har det så säg nej! Och fråga - om du så gärna vill träffa mig så kunde du hört av dig tidigare, eller så kan vi träffas en annan dag?

Och om då han bara var ute efter en sak, så tror jag inte han lägger ner energi på att svara på det för det var ju inte det han var ute efter.

Det är iaf mitt svar. Jag har faktiskt varit med om mycket, varit olyckligtkär, osv. Så detta är mina erfarenheter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0