Klättrar på väggen.

Igår var jag iväg nästan hela dagen, först stack jag hem till mina föräldrar och sen efter ett tag kom en killkompis hit, så vi stod och snackade lite och så, sen så körde vi och fikade på Familia och pratade ännu mer skit, hehe..
Senare mot kvällen när älskling kom hem, så blev det att jag, älskling och min bror stannade hemma hos mina föräldrar för att göra mat där, då dem inte var hemma för de blev bortbjudna på middag. Så det blev currykorv, my speciality ;) .. Sen blev klockan halv 10 och då drog jag och älskling hem, när vi startade våra datorer så såg vi att vi inte hade någon internet anslutning, så vi började med att stänga av modemet ett tag för att sen prova, men ingenting hände, vi provade allt. Jag ville ju så gärna blogga igår, men nej.. Kom fanimej inte ut på internet. Så jag och älskling nästan klättrade på väggarna, haha.. Internet är så sjukt beroende framkallande, haha. Och inte bara det, eftersom vi har IP telefon så funkade inte hemtelefonen heller, så ja.. Smått panik kanske? haha.. Det slutade med att älskling kollade igenom sin data och försökte "ha kul" haha.. Och jag fixade ihop min egna Fan Twilight video med Windows Movie Maker, haha... Jätte kul faktiskt. Dock kunde jag inte fixa fler scener från nätet, så fick nöja mig med dem jag hade. Så blev inte riktigt klar.. Efter ett tag struntade jag i datan helt och satte mig i storarummet för att fortsätta kolla på Sex And The City. :) .. Älskling kom till mig en kort stund därefter, så vi hade mysigt där tillsammans.  Självklart somnade han också hos mig när jag började massera han på ryggen och drog mina fingrar genom hans hår (vilket han älskar) Så till slut var det bara jag som kollade på SATC. Men då fick jag ett sms av min storebror som inte hade något att göra, så det blev att han kom till oss senare mot natten, och han stannade över tills idag.

Och nu imorse stack älskling till jobb men jag fortsatte och sova.. Senare gick jag upp och såg då att min storebror hade också precis gått upp, så jag började duka fram frukost och så.. Sen fixade jag till mig lite snabbt, och nu sitter jag och datanördar mig på en av mina föräldrars data, haha. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0