Slappedag.

Har varit hemma hos mina föräldrar ända sen älskling stack iväg till jobb kl halv 9. Hatar som sagt att vara hemma själv. Och medans min pappa är och hjälper en kompis med en sak så sitter mamma själv också hela dagarna, så då har hon iaf lite sällskap :)

Får se om det blir väla idag med Kim, har haft ont i huvudet från och till hela morgonen. Men hoppas att det har gått bort nu for good, haha. Annars händer inte så jätte mycket idag.

Förresten, det hände en rätt så kul grej igår.. Det var så att jag och älskling körde min mamma till affären för hon behövde handla. Vi följde med in och handlade lite saker själv, bl a två cykel lås till våra cyklar.. Sen när vi var framme i kassan så betalade vi och packa ner precis som vanligt. Och sen på vägen hem bestämde vi då att vi kunde äta middag hos mina föräldrar eftersom älskling höll på med sin bil i pappas garage. Så vi sa att vi kunde lika bra lägga in våra kyl saker i kylen så slipper vi åka hem och lämna det. Så det gjorde älskling..
  Lite senare när mamma plockade fram middag tillbehör skrattade hon lite för sig själv och sa - Haha, Billy har t om lagt in cykel låsen i kylen! hahaha. Och jag kunde själv inte hålla mig.. Tyckte iaf att det var lite roligt.

Det var ju inte meningen men ja, sånt som händer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0