Sol, vind och vatten!

Idag har jag inte varit hemma på hela dagen så därför har jag inte kunnat uppdatera något idag. Har nämligen varit och shoppat lite med min syster, som är på besök från Småland hos mina föräldrar.
Så vi var på Familia några timmar och hittade faktiskt en del, jag hittade ett par shorts från h&m, en snygg blus från ginatricot och en stickad lite längre kofta från ginatricot, perfeka kläder till sommaren såklart. :D
MEN har fortfarande inte hittat någon förbannade klänning, haha!

Hur kan det var så svååååårt? Snart syr jag en egen fanimej.
Tog dock inga bilder från idag, men kan fota mina nyköpta kläder till imorgon!

Kommer inte bli så jätte bra uppdatering imorgon heller, men ska försöka. Man måste ju njuta av sommarvädret!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0