Tävlingen på Nelly.se

Har läst runder på internet och det är många som tycker det är fel att storbloggarna är med och tävlar.
Just nu ligger då Paulina Danielsson (paow.se) Alexandra Nilsson (kissies.se) högst, men där finns även fler.
Då Paow redan har fått 30 000röster så menar då vi andra på att det är orättvist mot oss, då vi kanske aldrig får så många röster, även om vi skriver ut på facebook och bloggen, så har vi inte lika många läsare på bloggen.

Tävlingen är ju för alla, men det var rätt många som tyckte detta var orättvist iaf. Själv tycker jag väl att det kanske inte är så lätt för oss andra som inte har lika många läsare eller så, och att vi inte hinner få så många röster. Men det finns inget att göra åt det, så man kan väl lika bra strunta i det och bara kämpa vidare.

Sen har jag en annan åsikt, tycker inte att kissies sko var något vidare snygg faktiskt. Och det har jag rätt till att tycka :)

Om du vill se deras bidrag klicka här.

Här är mitt bidrag, du får mer än gärna rösta på mig! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0