Tea for two?

Nej faktiskt inte, sitter här och dricker te för mig själv, och har även lite kakor. Det är dem här cookies, så gudomligt goda! När man väl börjat kan man inte sluta.
Och när det gäller te, så har jag många favorit smaker.. Just nu är det Forest Fruit, den är jätte god. Jag är ju ingen kaffe människa, utan mer te älskare, haha.. Kanske har lite Englands blod i mig?

Älskling började jobba nu kl 12, men han slutar redan kl 5, sköönt! Ska väl fortsätta lite med bilen sen tror jag. På tal om bilen, jag har inte berättat så mycket om den, det är så att vi har en Volvo 850 92:a som vi håller på och fixar till nu, alltså det är inte att den är rostig och inte funkar, utan vi gör den snyggare, med andra ord (fin stylar) den. :) haha.. Jag kan ju även lägga upp bilder på den sen när den är klar. Så kan ni själva se med egna ögon vad vi har gjort.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0