Beverly Hills 90210

Super gammal tv-serie från 90-talet, men gud så bra det är! :D ... Följde det förr, men slutade sen och vet inte varför. Men nu har jag börjat se det från början igen och är helt fast. Det tragiska är att jag inte kan se det nu på två dagar, ska ju till Stockholm snart, vi sticker om någon timme. Ska ju till Twilight Event imorgon på Hovet, wooho! Så då kan jag ju inte ta med mig datan och samtidigt ha internet, eftersom jag ser avsnitten på internet just nu, jag har ännu inte köpt boxarna som finns att köpa, men SKA! Hehe.. Nej, nu ska jag fortsätta packa! Har knappt packat något, PANIK! Och sen är det ju det klassiska "vad ska man ta med sig?"
Nåväl, hoppas ni alla har det superduper, så hörs vi på tisdag!

KRAM ♥


Dylan & Brandon är ju så heta.. Eller rättare sagt, dem VAR heta. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0