Dagens lista.

Senaste

Låt du hörde: Snow Patrol - Run

Film du såg: På spaning med Bridget Jones

Mat du åt: Korv och bröd med potatissallad

Kram: Från Billy när han tröstade mig

Puss: Från Billy

Känslan: Hoppslöshet

Resa: Var ju på Väla för några timmar sen. Det ligger utanför Helsingborg

Glädje: Mitt tröstpris från tv1000 kommer på fredag! Eftersom jag inte kunde ta mig till Stockholm till den tävlingen jag vann. Så fick jag istället ett tröstpris :) & att jag kom in på Butiksbiträdesutbildningen!

Dröm: Kommer inte ihåg faktiskt

Person du träffade: Billy

Personen du pratade i telefon med: Mammi

Personen du fick sms av: Min storebror Andreas

Gången du åt 7-eleven korv: Har jag någonsin ätit deras korv? isf var det vääääldigt länge sedan

Gången du var utomhus: För ett tag sedan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, det var nog ett tag sedan.. Eftersom min syster bor en bra bit härifrån

Saken du köpte: Ram på Ikea, som jag ska ha alla mina Twilight Fan Event bilder i

Allmänt

Ska bli skoj: Se Twilight Saga Eclipse på fredag troligtvis

Ska inte bli skoj att: Hm, att få bort mina extra kilo som jag tagit på mig

Sparar till: Körkortet

Pålägg som gäller: Inget just nu, äter frukost knäckemacka med smör

Önskar att jag var bättre på: Att vara ensam. Suger på det

Dagens dryck: Pepsi Max och vatten

Vad saknar du: Min bra'a psykiska hälsa för något år sedan

Tre band/artister: Bon Jovi, Joshua Radin, och Erik Grönwall

Vad har du gjort idag: Vaknat, ätit frukost, varit på Väla. Men det ska hända mer =)

Brukar du svära mycket: Njae, ibland mer ibland mindre

Hur tidigt stiger du upp: Helst efter 10

På helgerna: Efter jätte sena nätter, kan det blir mellan 1 och 2

Vad ska du göra ikväll: Åka inlines med min pappa och pojkvän

Hur många timmar sover du per natt: Olika

Vem är snyggast i världen: Oj, kille eller tjej? Det finns många..

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Flyttade hemifrån, men det var även en sorglig dag, mammisjuk som jag är ♥

Favoritplagg i garderoben just nu: Mitt långa dubbel linne från h&m, i färgen puder rosa och vit

Längd: 171? eller 170? 

Vikt: Normalt ska jag ha den vikt jag har, men jag vill gå ner några kilo faktiskt 

Byter gärna garderob med: Typ alla coola unga kändisar

Byxa eller kjol: båda

Senast utlästa bok: Twilight Eclipse

Mitt rum kan beskrivas som: lila, blått, och bokfaner, det ska ju passa en tjej och kille haha!

Mig själv med tre ord (just nu): seg, mätt och varm

Jag tränar: Väldigt sällan (ska komma igång med powerwalk igen när jag känner mig frisk. lovar!!)

Jag ville bli när jag var liten: Advokat



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0