Home!

Kom hem kl 9 imorse, har ju som sagt varit i Malmö sen klockan 8 igår kväll, och har väntat utanför SF på Storgatan i nästan 12timmar. Sjukt men sant! haha!! Vad gör man inte om man är ett Fan av Twilight, dem är ju så bra. Och nu har jag och älskling fått våra VIP biljetter, så det blev 4 VIP biljetter sammanlagt. ;)
Tror faktiskt att två av dem kommer jag att sälja för en peng, eftersom jag har endå stått där hela natten så vill man såklart ha något för dem, så om ni är intresserade så skriv och vad ni hade kunnat ge för dem. :)


Kommer även ladda upp bilder senare när vi "campade" utanför Biografen =D
Har sovit sen klockan 9imorse till 4 typ, så jag har varit vaken nu ett par timmar, men är fortfarande helt slut.
Tänk själv, varit vaken hela natten, varit invirad i filtar i 12 timmar, och ja, allt det andra som hör till när man campar mitt ute på Storgatan i Malmö. hahah!

Hörs senare! :D


Kommentarer
nora

hej Caroline



jag vill sååå gärna gå på twilight fan eventet men tyvärr hade jag tenta den dan =( så jag kunde inte köa men jag skulle jättegärna vilja köpa två av dina biljetter.

snälla hör av dig till mig

[email protected]

2010-06-04 @ 09:51:13
Jenny

är biljetterna endast till något place i malmö eller är de till Hovet i sthlm? :) är intresserad isåfall!

2010-06-05 @ 13:57:35
URL: http://cordell.blogg.se/
Sina

Hej! Jag skulle kunna betala 1200 för två VIP biljetter, om det är till Twilight Fan Event i hovet (stockholm). Är du intresserad så vore det JÄTTESKÖNT om du hörde av dig. Min tvillingsyster är jättedeprimerad för att hon inte fått några, vill ge henne dom som födelsedagspresent (hon fyller år den nittonde) :/ Har skrapat ihop lite pengar... Är du intresserad så kan du ringa mig: 0704251289

2010-06-06 @ 16:05:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0