Idag.

Idag har jag och älskling varit hemma hos mina föräldrar, medans älskling höll på med sin bil låg jag på en filt och solade och mamma höll mig såklart sällskap :) .. Just nu så har vi precis kommit hem, Billy skulle byta om och jag funderade på att ta en dusch. Men så tänkte vi båda att vi kunde duscha sen ikväll istället, så slipper man bli varm och äcklig när vi sticker ut snart igen. Vi ska nämligen hämta lite mat senare och äta tillsammans med mina föräldrar, det ska bli trevligt (:

Jag ska även övningsköra senare ikväll, måste ju ta tag i mitt körkort. =) .. Och sen ville min pappa att vi skulle åka lite inlines, så det blir nog det också! Hehe.

Jag har försökt hitta en bild där jag åker inlines, men hittar inte den.. GAAH!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0