jobb.

Idag har jag och älskling hållt på med hans bil typ hela dagen, och nu är den jätte fin! Glansig och snögg ;) haha!
Vi åt även middag hemma hos mina föräldrar eftersom vi har hållt på med bilen i deras garage. Så himla skönt att slippa laga mat, det var verkligen superduper skönt! Så vi kom hem strax efter kl 10inatt, då blev det lite städning och lite sådant som behövs, och nu sitter man här igen och är helt slut! Men kan inte gå och lägga oss nu, för vi ska vara vakna typ hela torsdag natt, eller ja, det är inte typ, vi SKA vara vaken hela torsdag natt och morgon. Eftersom vi ska köa efter gratisbiljetterna i Malmö till Twilight Fan Event i Stockholm den 21e juni. Längtaaaar!!
Så vi ska även sticka och handla lite som vi ska ha med oss, och fixa lite. Om det nu blir så att jag och älskling blir bland de 50 första som får biljetterna, så får vi ju VIP biljetter, dvs man får sitta längst fram på HOVET (Där Twilight Fan Event hålls) så får man 2 biljetter per person, och eftersom det är bara jag och älskling som ska dit, så har vi två biljetter kvar, och dem tänker vi sälja till dem som buder högstbudande på dem. Så om ni är intresserade så håll utkik här på bloggen så ni får veta om jag har biljetterna eller ej.

Nu ska det bli chokladpudding och film. (:

KRAM!



Kommentarer
jc

Man får inte sälja biljetterna, det skrev dom innan. Det är typ ''olagligt''. Men att skänka bort dom går bra :)

2010-06-02 @ 06:28:59
URL: http://juzziie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0