Juni sammanfattning.

Då var det söndag igen, kan knappt tro att juni månad är snart slut. Men jag har gjort en hel del i juni.

Jag "campade" utanför SF bio i Malmö för att få VIP biljetter till Twilight Fan Event i Stockholm.

& jag fick såklart mina VIP biljetter. (: (3e juni)

Jag tog studenten. (2 år försent pga privata orsaker)

Wooohoo! haha. (11e juni) Här finns fler bilder.

Jag åkte upp till Stockholm för att gå på Twilight Fan Event (21juni)

Kristen Stewart & jag. :) .. Oförglömlig dag, fler bilder finns här

(25e juni) Jag vann premiär biljetter till Stockholm, för att gå på röda mattan och se Eclipse en dag före alla andra. Tävlingen gick ut på att vara lik någon i Twilight, och jag fixade då till mig lite och bestämde mig för att
likna Alice. Och tack vare de underbara vänner jag har, så vann jag! :D
Premiären är den 29e juni, men ska vara där uppe dagen innan för att checka in på ett hotell som dem står för, och sen även att jag ska hämta mina biljetter.


Så en hel del har hänt och kommer troligtvis hända i Juni! ♥


Kommentarer
Jennilie

Vad kul! Jag vann också den tävlingen så vi träffades nog på hotellet?! Och även jag var på Twilight fan eventet förra sommaren, hade också VIP-biljetter, fick bådas autograf och bild med Taylor =)



Jag vill dit nu i oktober också och MÅSTE ha VIP-biljetter! Får se om det blir jag eller min vän som får köa. Blir det hon köar hon i Göteborg men om det blir jag blir det i Malmö (bor i Simrishamn). Såg på Twilight sweden att du ska köa i Malmö. OM det blir jag som måste köa (troligen blir det hon men om det inte skulle bli så) kanske vi kan köa tillsammans? Såg att du med skulle köa ensam så det är ju trevligare att vara fler då. Vad tycker du om det? Och när ska du börja köa? Som sagt, det blir troligen inte jag som köar men kanske. Du kan ju mejla mig eller skicka en kommentar på bloggen :)

2011-10-18 @ 21:08:33
URL: http://dayswithjen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0