Sommar.

Ja, när dessa underbara sommardagar kommer, då vill man knappast sitta inne och uggla framför datan, ellerhur?
Så idag har jag varit hemma hos mina föräldrar, solade några timmar på eftermiddagen med mamma. Senare på eftermiddagen kom älskling efter att ha varit på jobb, och vi körde och storhandlade. Sen åt vi även på Max. Och när vi var påväg hem så blev vi sugna på att spela KUBB. Så vi stack hem till mina föräldrar och frågade om dem ville spela. Och såklart ville dem det. :) .. Även min bror och hans flickvän kom dit och de ville också vara med. Så ja, vi spelade KUBB några rundor och pratade en massa. Mycket trevligt!

Så det är vad jag har gjort idag, och det är också anledningen till att jag inte varit så aktiv på bloggen.

Imorgon blir det inte mycket bättre, för då är det midsommar. Och det ska firas med mamma, pappa och min ena storebror hemma hos min fabror och hans sambo. Ska bli jätte trevligt. Och jag ser såklart fram emot potatisen, haha! Potatis freak! :D


Haha, vilken ställning? hahah.. oförberedd eller ngt, jodå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0