Twilight event.

Fick för ett tag sedan reda på att man måste köa utanför Hovet på måndag morgon för att kunna stå antingen längst fram eller relativt nära scenen. Jag har ju VIP biljetter som jag fick stå och köa i 12timmar för att få. Och nu på söndag ska vi köra 55mil för att komma till Stockholm. För att ytterligare stå och köa ännu en gång bara för att få bra stå platser.. Sjukt! VIP biljetter ska ju endå vara lyxigt. Menmen, får se när jag och älskling drar dit till Hovet på måndag. Om det blir på morgonen, förmiddagen eller eftermiddagen. Hovet börjar släppa in kl 16:00 och själva eventet startar kl 18:00. Så om man nu ska börja köa kl 7 på morgonen står man där lika mycket som när jag fick VIP biljetterna i Malmö, alltså 12h. Eller ja, det blir 11h. Men endå! Är faktiskt inte ett dugg sugen på att köa så länge igen, jag är ett stort Twilight FAN och jag har verkligen gjort hur mycket som helst för att få VIP biljetter, skjutsen till Malmö. Sen nu resan till Stockholm med boende. Tycker bara att dem som håller i detta Twilight Event borde göra det lite mer annorlundare. De vet ju själva att dem som har VIP biljetter har ansträngt sig mycket.

Aja, får som sagt se vad vi gör. Tur att man åker upp dagen innan iaf.


Kommentarer
heddi

hej hej! jag tänkte bara höra om du har några biljetter till eventet över, jag är helt sjukt desperat och jag vill verkligen gå på det. hör gärna av dig snabbt :) tack på förhand!

2010-06-17 @ 22:54:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0