Marissa Cooper stilen.

Jag älskar Marissa Coopers stil, även Mischa Bartons stil. Men oftast fäster jag mig mer till Marissa Coopers.
Hennes silkes toppar, snygga jeansen, hennes snygga tunikor och koftor. Nu pratar jag om hennes klädsel i The Oc säsong 3. För där hade hon snyggast stil tyckte jag. Jag har googlat runt som en dåre på google för att hitta
de snygga outfitsen hon hade då, men hittar typ ingenting. Men lyckades hitta dessa.


Här i denna tagning hade hon jätte snygga ljusa jeans, ett rosa linne med en söt väst som har en blomma där fram. Sjukt fin outfit! Även flätan i det långa håret är ett stort plus.


Silkes blusar hade hon ofta. Korta som långa. Och de alla var snygga!


Silkes tunika!


Cool och snygg outfit som passar perfekt nu till våren! Kjol+snyggt broderat linne+väst+strumpbyxor+boots=perfection!

Hennes kläder i serien inspirerar mig verkligen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0