Nyduschad och sitter i pyjamas!

Direkt efter jag skrev mitt förra inlägg så frågade älskling om jag ville duscha med honom, förstå så tänkte jag "palla" Men när jag tänkte efter så behövde jag verkligen en dusch, så jag skrubbade kroppen och älskling kletade på shampoo och balsam i mitt hår, så skönt! haha. Och nu sitter jag här i min rosa silkes pyjamas från h&m. Den är så himla skönt att ha på sig, känns knappt att man har den! Och så ska det vara med pyjamas, det ska vara "lediga" kläder. Hade även velat kleta på lite brun utan sol, för jag är vitare än vitast, hehe.. Men har absolut ingen ork att sitta och vänta på att det ska torka in, den är så himla dryg! Plus att jag har lite huvudvärk, blöö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0