Precis kommit hem.

Precis kommit hem, jag har varit hos mina föräldrar ett tag tills älskling slutade jobba. Senare mot halv 6 tiden stack vi till väla för att jag ville kolla på den där toppen jag är förälskad i från Lindex. Och efter gått runt och kollat överallt så gav jag nästan upp hoppet, men sen så frågade jag en som jobbade där. Hon var lite trög, för hon fattade inte direkt. Jag sa hela tiden "det är sånt siden typ" så hon bara "hmm.." så tog hon fram en vanlig bomulls topp, jag bara "nej, S I D E N" hahaha.. Men ja, till sist hittade hon den och jag fick äntligen prova den. Och den var skit snygg på mig också, så jag köpte den direkt! Jag hade egentligen lagt undan denna toppen nere i stan, men eftersom väla var närmast så stack vi dit istället. Jag hittade faktiskt inget annat kul, så när man har provat några jeans som inte sitter jätte bra, eller att man inte hittar något som man verkligen behöver så börjar man tröttna på att gå runt och titta, och man tappar lusten. Så innan vi drog därifrån så köpte jag några släta bullar till mig och en kanelsnäcka till älskling, som vi tog med oss hem från ett cafe. Mumsfilibabba, ska strax äta middag sen så ska jag kränga mina släta bullar! :)


Äntligen är den miiiiiiiin! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0