Räkningar = deprimerad

Visst blir man deprimerad när man har en massa räkningar att betala? Det är sjukt hur mkt det påverkar oss egentligen. Några pappersbitar hit och dit gör så stor skillnad. Och vi alla är beroende utav dem. Mer eller mindre faktiskt. Om man te x har en jätte bra dag, och då menar jag att man är glad, håret blev jätte bra stylat på morgonen, kläderna sitter perfekt och så fort man öppnar brevlådan och ska ta breven så förändras allt. Iallafall om det är många eller stora räkningar, dem små är roligare. Jag tycker iaf att räkningarna som är på höga belopp gör mig riktigt deprimerad och jag tvingar mig själv att betala. Jag älskar pengar, men samtidigt hatar jag dem.
Dem säger att pengar inte kan göra en lycklig.. men jag hade fan velat prova! ;)


Pengar växer inte på träd, men tänk så bra det hade varit om det gjorde det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0