Sega torsdag.

Idag har jag varit på utvecklingssamtal, jätte kul. Och efter jag var där så skulle älskling på arbetsintervju, men bägge mötena gick jätte bra som tur var. Och nu hoppas vi båda på possitiva svar så att allt fixar sig.

Kollade precis på ett program som hette Min plastikopererade familj. Tyckte att det var helt sjukt hur deras föräldrar behandlade sina barn. Att säga att de var fula, de skulle operera sig snyggare och sånt. Jag och älskling satt där och blev helt chockade över det. Det fanns liksom inte mycket att säga om det, det enda man fick ut var typ - eh - hah! - va? för det är sjukt! Och om barnen blev deprimerade så var det inte föräldrarnas fel för det var barnen som inte tog sina chanser osv. Det var alltid barnens fel, kvittar hur mycket föräldrarna behandlade dem eller sa till dem, så var det endå inte deras fel utan barnens.

Jag tycker även att föräldrar som sminkar sina barn vid 2års ålder är helt störda, det finns väl inget vackrare än barnens felfria ansikte? De är så otroligt söta och perfekta som de är. Men föräldrarna bara förstör deras hy, de får aldrig uppleva en riktig barndom, utan att komma in i det stadiet att sminka och klä sig i högklackat, är inte bara sjukt det är skrämande sjukt och idiotiskt!

Det viktigaste i en familj tycker jag är att ha en trygghet, att känna sig älskad och perfekt som man är. Att man bryr sig om varandra och stöttar varandra i tuffa tider. Att kunna prata om vad som helst utan att vara rädd, att vara bekväm i sin familjs omgivning är också viktigt. Jag är så glad att min familj är så underbara som de är, även om vi bråkar ibland, skriker på varandra så älskar vi varandra och blir snabbt sams igen. Vi kan även om prata om exakt allt, vi har jätte kul tillsammans och vi har stöttat varandra i alla sorters situationer. Vad mer kan man begära?

Som te x Katie "Jordan" Price, sminkade sin egna två åriga dotter Princess.



Sjukt eller vad? Detta är inte OK.
Bara kolla så söt hon är utan allt det kladdet hennes mamma
tar på henne. Barn är ju helt felfria, de är vackra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0