Ush.

Jag var inte så aktiv igår och inte idag heller för den delen, och det är för att jag inte har varit hemma så mycket, samt haft andra saker att göra. Och det är många tankar i mitt huvud.. Skolan, arbeten, student, studentklänning, räkningar, pengar .. ja allt! Har även ringt runt en massa ärende, vilket inte är så himla kul. Men tyvärr måste det göras. Just nu ligger Manni på min filt brevid mig på älsklings datastol, så himla söt och go så att man nästan vill krama ihjäl honom, men det ska jag inte! haha!
Jag har även kontaktat Lindex Kundservice ang den härliga toppen jag var intresserad utav, men storleken var slut. Fick iaf svar idag om att de inte kommer in fler på deras hemsida, men att jag skulle skriva ner vilken storlek jag ville ha den i samt vart jag bodde, så kunde de kolla upp om det finns någon butik i närheten som har den, tyckte jag var jätte snällt! Annars brukar det alltid vara att man själv får göra det, om man inte är i butiken och frågar någon i kassan om de kan ringa till en annan butik. Men jag tycker att de blir lite sura ibland över det, och sen ska de alltid prata en massa och skratta och ha sig, man bara - hallå, jobbar inte du? sjukt.. Men ibland när det tar lång tid för att kassörskan och personen att säga hejdå, brukar jag typ trumma fingertopparna på disken eller kolla väldigt iskallt på henne, ahah! Taskigt? men rättvist.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0