4 dagar kvar!

Shit, jag fyller snart år. Jag blir 21år nu den 29e maj! Sjukt vad tiden går fort! Jag kommer ihåg dagen när jag fyllde 20 fan, haha! Det känns iaf helt overkligt. Födelsedag snart, och studenten är också bara bara runt hörnet.
Taggad? javiiisst!


Såhär blev mitt nyklippna hår, klippte mig igår som sagt. Det blev snelugg och nästan 10cm kortare, aj!
Jag kan säga som såhär, att jag INTE ville klippa det så kort, men var tvungen =/ Så nu går jag runt och har ångest. Haha! Menmen, sånt är det. Håret växer ju endå 0,4mm om dagen. SKYNDA SKYNDA!


Kommentarer
Matilda

Du blev skitsöt i det håret gumman :D synd att jag inte kunde höra av mig till dig när jag var i Hyllinge och hämta mina saker hos krille :/ Hade vart kul att ses tkr jag :)

2010-05-25 @ 23:26:54
URL: http://matuuulda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0