And so the lion fell in love with the lamb.

Känner ni igen citatet? kommer nämligen från Twilight filmen, där Edward och Bella är i skogen så säger Edward till henne - and so the lion fell in love with the lamb. Som jag sagt tidigare, jag älskar filmerna, tycker bara det är synd att Edward är inte med i tvåan lika mycket! Och att den fula Jacob är med mer, ush! Vill ha mer Edward och mindre Jacob. Kollade runt på nätet igår också och slutligen hitta en sida som heter discshop.se och där kan man köpa en massa saker som är med i filmen, te x halsband, armband, och även andra saker som bäddset och tröjor. Jag tycker det är väldigt kul faktiskt, att man kan köpa samma sak som de hade i filmen osv. Så nu funderar jag på att köpa ett halsband, där det är två brutna hjärtan, det är alltså två halsband, och så står det "And so the lion fell in love with the lamb" när de bägge hjärtan sitter ihop. Riktigt sött och vill definitivt ha det!


249:- kostar det bara! exkl frakt. Besök discshop.se nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0