BIO.

Igår kväll reserverade jag biljetter till Sex and the city 2, jag ska gå med min brors sambo Amna. Det ska bli jätte kul! :) Idag har jag varit hemma hos mina föräldrar hela dagen, vi har fixat med lite saker, bland annat med min cykel, som har bara stått där och inte kommit till användning på ett tag. Den har nämligen inte funkat så bra, så jag ville hellre köpa en ny för ett tag sedan, men idag så kände jag att jag kunde fixa lite grejer till den och reperera den haha! Och det gick jätte bra! :) Och nu har jag och älskling precis varit ute på powerwalk i 45minuter. Så himla skönt att bara röra på sig, speciellt när det är så svalt och skönt i luften.


Amna & jag på julafton 09. (;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0