Hemkommen.

Nu har jag precis kommit hem från att ha kollat på Bio med Amna, vi såg som sagt SATC 2. Den var hur rolig som helst! Av 5 stjärnor, ger jag den 4. Jag vill inte säga varför jag bara gav den en 4a just nu, för jag vill inte avslöja något i filmen och så vidare. Men den var som sagt, jätte rolig och ska definitivt ses!

Och nu är klockan även efter 12 på natten vilket innebär att det är den 29e maj och det innebär såklart att det är min födelsedag! :D Idag fyller jag 21år, wohoo! Om 9år blir jag 30.. Snart dags att pensionspara? hahah.. Eller ja, man kanske inte ska skratta, det finns ju dem som är yngre än mig som har redan börjat göra det, haha! Menmen.. Nu ska jag iaf fortsätta göra ingenting, hade jag tänkt. Låter slappt och bra va?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0