London.



Jag har alltid velat åka till London, jag ville t om plugga där
för några år sen när jag gick ut nian. Men olyckligtvis förblev det en dröm.
Men nu till sommaren går jag ut gymnasiet och tar studenten, och nu känner jag
verkligen att jag har min chans att åka utomlands, dels för att det blir den bästa student
presenten och även uppfyller jag min dröm att åka dit. Så jag och älskling ska hålla utkik på
att hitta bra resor dit. Vet inte om det blir båt eller flyg, vi har aldrig flugit förut så en dag
blir det den första. Haha. Undrar hur det är där? om det är dyrt? träffar man på många kändisar?
ja, det är många frågor som virrar runt i huvudet. Jag vill verkligen att denna resan ska bli av.

:)



Kommentarer
AnnaC

Ja, det mesta ar svindyrt har i London, men man kan komma undan billigt om man vet vart man ska ga. Och kandisar kanske du inte ska rakna med att se, jag har bott har i fyra ar och knappt sett nan haha.

2010-05-11 @ 18:31:19
URL: http://annachris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0