O M G.

Har haft så himla mycket att göra denna veckan, jag har ett stort projekt som ska vara klart imorgon och som ska även ha presenation imorgon förmiddag, som tur är så är vi indelade i grupper, så jag jobbar inte med det själv, haha tack och lov! Men så iallfall, det projektet ska vara klart imorgon, så har varit i skolan till halv 5 i tre dagar nu, vilket har varit rätt så segt, men det är faktiskt rätt kul samtidigt, vi har nämligen gjort ett studentrum i skalan 1:20, så bygger man ihop möbler, köksinredning, badrum, säng, och så vidare. Allt man har i ett hushåll vill säga.
Och när man väl kommit hem från skolan, ja då ska man laga mat, städa, plugga lite, och sen är man så slut så man orkar knappt någonting. Det ska vara så fruktansvärt skönt med helg, så jag kommer skutta ut från skolan imorgon, haha!

Men nu medans jag endå satt vid datan så tänkte jag att jag kunde skriva ett litet inlägg. Och att jag har även en stor överraskning, den kommer dock inte synas förrän ett tag. Men det kommer! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0