Ops, dumma mig!

Dumma mig, har alltid röven full med allt annat så jag inte hinner blogga. Men nu tänkte jag berätta lite om hur min dag har sett ut. Började med att jag gick upp klockan 11 någon gång eftersom jag inte mått så bra så stannade jag hemma från skolan, åt frukost med älskling, ringde lite ärende. Varit hemma hos mina föräldrar för att leta upp lite bilder som jag ska ha på min studentskylt, mamma och pappa säger att dem ska välja en bild, slår vad om att det kommer bli en som dem tycker är fin men som jag tycker är UÄRK! hahah! Så jag vet inte alls vilken bild dem kommer ta. Liiiite orolig för det faktiskt. Sen så åkte jag och älskling och handlade lite, det behövdes för det fanns bara damm och smulor i skafferiet, och lite onödigt skit i kylen, så det var verkligen dags att handla. Efter vi hade handlat åkte vi hem, jag började på maten nästan direkt. Det blev currykorv idag, det var faktiskt ett tag sedan vi gjorde det. Och det blev mumsfilibabba gott! En annan sak jag har glömt att berätta är att jag och älskling brukar gå ner till en stor damm här i byn för där finns nämligen jätte många fina ankor, och vi brukar alltid ge dem lite mat. Typ bröd skalkar eller något sånt. Men idag köpte vi en hel limpa till dem som vi matade dem med, snälla vi är va? Riktigt djurvänner, hehe! Självklart tog vi inte hela limpan idag, tog nästan halva, så vi kan mata dem imorgon också :) Det blir så att vi går förbi denna dammen dagligen eftersom vi alltid går en timme om dagen, om inte mer. Men så iallafall, efter vi hade ätit middag så gick vi ett litet tag och matade då ankorna, de blir så glada varje gång, de har t om börjat komma fram till oss nu, antagligen för att de känner igen oss? vet inte men gulligt är det iallafall. Efter den lilla prommenaden gick vi hemåt och skulle se New Moon, och nu har vi precis sett klart den. Säger en sak - fan vad dåligt/spännande som fan slut det var :/ Buhu!
- Mary me Bella! SLUT!
Visst hatar man såna slut? Hur spännande som helst ju, men som tur är så är trean påväg, den har bio premiär den 30e juni här i sverige, längtar eller vad? Det som var så synd i New Moon filmen var också att Edward (Robert P) inte var med lika mycket som i ettan, vilket är synd. Han är ju så mysig på något sätt. Kan knappt sluta le så fort jag ser han, haha. Tröga jag?


De är så fina ihop. (;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0