Tro inte på skvaller tidningar!

igår köpte jag några tidningar, såna skvaller tidningar som NU och hänt extra. Blev först väldigt chockad av att läsa att Robert Pattinson (twilight stjärnan) hade spenderat en natt med Leighton Meester (från Gossip-girl) och källor hade sagt att han hade lämnat hotellet tidigt på morgonen och hade även en övernattningsväska med sig. Först blev jag lite besviken, för det har sagts att han dejtar motspelerskan Kristen Stewart i Twilight i några månader nu, men självklart kan man inte lita på det förräns de säger i en video att de är tillsammans osv? Imorgon syns dem även till på oprah dock bara i amerikansk tv, där de erkänner slutligen att de är ett par. Jag ska verkligen leta upp det avsnittet så fort som möjligt för att se det. Eftersom det kommer dröja ett tag innan Sverige får det. Men iallafall, jag ville verkligen inte tro att Robert skulle göra något sådant mot Kristen, om de nu är ihop. Och jag har letat runt som en idiot på internet. Och kan med 95% säga att det är en lögn att han har varit otrogen. Bilden som var i tidningen hade han på sig en gul tröja, en skjorta, en jacka, och en gul/orange väska. Och de skrev att han hade smygit ut från hotellet tidigt på morgonen. Yea, suuuure.. Här är fler bilder på honom där han inte är vid något hotell. Utan på en flygplats där ett FAN har fotats med honom, sen har han flugit tillbaka till UK för att vara med i The Daily Show with Jon Stewart. Här kommer bilder och källor.


Här är han mitt på dagen på en flygplats, och ett FAN tar ett foto med honom.



De har även satt upp staket så att fans kunde ta bild på honom och få hans autografer.
Finns även en video här.



Och finns även en hel del bilder här.
Dock hade han bytat om efter att ha varit inne på The Daily Show, till något mer slappare. (gula tröjan)
Så det där med att han var otrogen, stämmer verkligen inte !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0