Twilight böckerna.

Jag har aldrig varit den person som älskar att läsa, det enda jag läser är typ bloggar, saker på internet, och såklart min favorit tidning Frida. Inget annat, som te x böcker läser jag aldrig. Har kanske läst 2 böcker i mitt liv. Tills för någon månad sen, jag lånade dem här Pojken som kallades det och de andra från min mamma. Jag gav henne dem böckerna när hon fyllde år för 2år sen för hon tyckte dem var så bra. Själv kände jag inget sug på att läsa dem. Förräns nu då, jag lånade dem och kunde knappt sluta läsa. Även om vissa kapitel var långtråkiga så var böckerna endå bra. Om jag ska kunna läsa en bok så måste det hända saker nästan hela tiden annars tröttnar jag på boken. Och eftersom jag har nu läst ut de böckerna så har jag ingen bok nu som jag kan läsa. Jag gillar nämligen att läsa några kapitel innan jag ska sova, tycker det hjälper mycket med min sömn. Så nu tänkte jag att Twilight har inte bara gjorts i filmer utan också i böcker. Så jag googlade fram en sida på böckerna och läste olika människors recensioner av dem, och det stod hela tiden att det var hopplöst att sluta läsa, att det inte gick. Dem var så bra! Och var värda varenda krona! Då kan jag säga som såhär, jag kan inte heller låta bli att köpa hem dem. Så jag var påväg att köpa böckerna på CDON.COM då jag tyckte det var knäppt utav mig om böckerna endå kanske fanns på väla eller i stan? så slapp jag fraktkostnaden och väntetiden. Så jag ringde till välas bokhandel och fick reda på att de hade alla twilightböckerna, eller ja. 1an 2an 3an och 4an. Så imorgon efter skolan sticker jag och köper dem. Jag börjar med 1-2 böcker så får jag se om dem är något för mig. Isåfall köper jag de andra också såklart! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0