Twilight.

För första gången ikväll så såg jag filmen Twilight, har inte tittat på den förut för att jag har alltid tyckt den verkar dålig på något sätt? Vet inte varför. Men efter att ha hört x antal personer som säger att den är jätte bra så gjorde jag ett försök. Så jag kollade på den och förstod varför den var så omtyckt. Riktigt fin är den ju! Vilken kemi dem har med varandra också, man verkligen lever sig in i filmen och man ler varje gång själv för de smittar av sig genom tv rutan haha!Sån film som verkligen går rätt in i hjärtat på en. Typiskt sån härlig och romantisk kille också, en sådan kille som vi alla tjejer drömmer om haha! Jag har faktiskt alltid tyckt han var ful, men i filmen så var han väldigt speciell. Han är inte den snyggaste jag sett, men han har charmen som får nog vilken tjej att falla. T.o.m mig ;) Om en kille har charm så blir dem automatiskt vackra både på insida och utsida. Tycker jag iallafall, en kille som kan få mig att bli varm på insidan, någon som säger exakt de orden man vill dem ska säga, och är som en skyddsängel, vad mer kan man begära? Jag hade heller inte velat leva utan honom. Många säger att sånt händer bara på film, ja alla dem oromantiska killarna säger det. Klart det måste finnas sånna? Min pojkvän kan vara mysig ibland, men inte jätte mycket. Tycker jag är synd, dock så kan han säga de exakt rätta orden på de exakt rätta tillfällen. Vilket rör mig väldigt mycket. :) .. Men ja, ni som inte sett filmen, gör inte som mig. Vänta inte såhär länge för att se den, se den NU!



Nu ska jag och älskling gå och lägga oss, ska fråga honom om han kan ge mig lite ryggmassage för jag har lite ont i ryggen, men tror ni han är så romantisk nog att ge mig det? hahah.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0