Wohoo!

Jag är ledig hela denna veckan som kommer, förutom på tisdag, för då ska vi bara gå igenom vårt projekt. Så jävla gott alltså! Men ska även in om skolan imorgon för att vi ska få mer information om studentflaket som en kille har hand om. Så ska vara där 12,45. Efter det ska jag och Billy sticka och storhandla. Det behövs verkligen!

Annars vet jag inte vad som händer i veckan, faktiskt. Eller ja, förresten.. Ska leta efter en present till min bror, för han fyller år den 31e maj. Och jag fyller år den 29e ;) höhö! Har ingen aning om vad man ska köpa till honom, men det får man tänka lite på. (;

Studenten närmar sig enormt också, känns helt overkligt! Nu är det bara 2veckor och 5 dagar! shiet!
I fredags beställde jag och mamma ett studentplakat på audiovideo, så det är också fixat nu. Och gästerna har bjudits! Så ja, det är väl bara att studentdagen ska komma så att det händer lite grejer :D


Fick även hem mitt Twilight halsband i fredags, jätte sött var det. (; haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0