Beverly Hills 90210

Jag har tidigare skrivit om Beverly Hills 90210, och då var det om Brenda (Shannen Doherty) att hon lämnade serien för att hon inte kom överens med de andra skådespelarna eller något. Det var något sådant iaf. Så hon lämnade serien, och jag tyckte serien blev super kass efter henne.. Eftersom Dylan var kvar i serien men inte hon, och dem två hör ihop! Men nu för några dagar sen började jag kolla igen på Beverly Hills, och jag har alltid velat Brandon och Kelly ska vara tillsammans, för de passar sjukt bra ihop! Och nu i säsong 7 blir dem äntligen tillsammans igen och ja, just då när det händer så kommer dem speciella stunderna då man sitter här och nästan ryser i hela kroppen och blir helt pirrig i magen haha! De har en sådan kemi för varandra, likaså mellan Dylan och Brenda. Och sen så tyckte jag inte om att Brenda och Brandons föräldrar flyttar till Hong Kong, så de lämnar också serien. Visserligen så brydde jag mig inte om dem två, för de var inga viktiga personer för mig, alltså serien är ju bra utan dem också. Men det jag vill komma fram till är att först sticker Brenda till England, sen föräldrarna till Hong Kong. Och nu idag såg jag ett avsnitt från säsong 9 "Brandon leaves" och jag började se det då och jodå, då skulle han flytta till Washington för ett jobb. Så nu är ingen Walsh kvar i serien.. Men handlade inte denna serien om dem?  Helt sjukt!! Blir så suuur!! Hur ska serien någonsin kunna vara bra utan Brandon nu? Utan någon Walsh över huvudtaget!?

Som ni förstår har jag tappat gnistan lite för att fortsätta se Beverly Hills, men ja.. Jag får ge det ett tredje försök!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0