Försöka vara mer aktiv nu.

Hejsan bloggen, det var ett tag sedan och jag har faktiskt saknat dig. :)

Det enda jag kan säga är att jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde för 3veckor sedan. Och börjar komma igång med allt igen och det känns bra. Väldigt bra faktiskt! Och jag lovar att försöka vara mer aktiv nu. För jag älskar ju att blogga, skriva av mig, visa vad jag har shoppat, disskutera om olika saker. Allt! Men eftersom jag har mått så dåligt så har jag inte haft någon lust till något. Så fy blä och ush mot det och upp med leendet för nu är jag tillbaka :)

Jag var på Ullared (Gekås) i måndags tillsammans med sambon och mina föräldrar. Älskling hittade jätte fina kläder som han är jätte nöjd med, och jag var chockad att de hade så fina kläder till killar, för i många klädesbutiker idag finns där typ inget till killar, de har liksom litegrann men Ullared hade rejält mycket till killar/herrar eller vad man nu säger, hehe. Dock blev jag besviken när jag gick till damavdelningen, för där var INGET! Eller jo, där var såklart damkläder, men absolut inget roligt. Inga fräcka tröjor eller snygga jeans, ingenting som fall mig i smaken. Det enda jag hittade var en kofta utan armar och två baslinnen. That's it! Så jag blev faktiskt jätte besviken där. Men älskling var ju glad såklart. Haha! Det var ju 2år sen vi var där sisst, och där kommer alltid nya och fräcka grejer, te x till hemmet och så. Men hädanefter ska jag bara åka till Ullared för att handla saker till hemmet och sådant, och såklart vill älskling shoppa mer kläder där, men kläder för mig finns där inte. Så jag fortsätter shoppa på de ställena jag alltid gjort. Dvs h&m, MQ, Gina Tricot, Carlings osv.

Men det var iaf roligt att vara där, för det finns så mycket att se. Jag har alltid tyckt om Ullared för det, och när jag var mindre fick jag alltid en massa fina kläder, för till barn finns där ju jätte mycket fina kläder. Så DÅ var jag nöjd. Får hoppas att dem har fått in mer kläder till nästa gång. :)

PS. Träffade även Ullared Morgan, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0