Tjenamors!

Hellu ja! Hoppas att allt är bra med er, själv är det bara bra! Tänkte berätta vad jag har gjort dem senaste dagarna.
I fredags var jag och älskling hemma bara och tog det lugnt. Kollade filmer och åt gott. Sen i lördags drog vi ut med några stycken till Top Spin i Ängelholm för att spela biljard och bara ha kul. :) Och det hade vi såklart! Så det var ju bra, haha! Det var även skönt att dra ut, det var ju faktiskt ett tag sedan. Att sitta hemma varje helg är kanske inte så super kul, även om det är skönt och så. Men man kan ju bli lite alltför rastlös ibland, hehe. Men sen åt andra sidan är jag inte den party pinglan som jag en gång var, innan jag träffade min pojkvän så festade jag en hel del, och när vi väl blev tillsammans så festade vi en hel del då också. Men sen så tröttnade vi typ på det, och man har inte den tiden längre heller eller lusten. Och att alla ska dricka sig hela medvetslösa idag är så sjukt, ofta man behöver dricka en massa för att ha kul? Aja, det var iaf min åsikt.

Ohja, just det. Jag shoppade lite i lördags. :D Köpte ett par nya Fornarina Jeans, love them ♥, och en tunika från H&M, och sen lite krämer från The Body Shop. Gottigotti! :) .. Jag ska ta bild på jeansen så ni kan se hur snygga dem är. Dem gick på 999:- men det struntar jag i. Jag blev kär direkt! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0