Done

Anledningen till min dåliga uppdatering är för att jag har jobbat en del, och sen skola på det. Så ja, det har blivit mycket nu men jag klagar inte för jag trivs med allt :) .. Träningen har jag kommit igång med igen, sakta men säkert, haha! Och nu när solen har stigit fram vissa dagar så ger man sig ut på en cykel tur.

Igår stack jag och solade på Oasis, och gjorde även det idag efter cykelturen.. Så skönt! Dock känns det som om att jag har blivit lite små stram i ansiktet, haha! Men det är inget som gör ont eller så. För det störiga är att varje dag man jobbar, eller ja kanske inte varje dag men det har hänt att några dagar jag jobbat så har det varit riktigt fint väder. Så jag tar igen det där med att sola på Oasis.. Smart va? haha! Njae det är de kanske inte, för det kostar ju att sola.. Men så är fallet iallafall!

Nu har jag träningsvärk i magen, buhu! Och kan knappt skratta eller resa mig utan att det gör ont, haha! Menmen.. Det är bara att gilla läget.. Nu måste jag diska så baby kan göra middag! Ciao for now!


Bjuder på en sommarbild från -09



Kommentarer
Marcus

Hejsan, har du någon kontaktadress?

2011-04-20 @ 23:36:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0