Here we go again.



Patrik Edvardsson VS Rodney Da Silva. 

Som jag skrivit tidigare så har jag Big Brother 24/7 och ser mycket mer än vad folket ser på ett 40 min avsnitt.
Och med det menar jag att jag ser saker som Rodney gör. Detta gjorde Rodney på onsdags festen.

1. Anklagade Patrik att han hade gjort ngt med Rodneys tandborste (vilket han inte hade gjort) Och bara för att Patrik sa att han inte behövde förklara sig för vad han hade gjort den kvällen som Rodney påstår att han gick upp för att jävlas, dvs gjort något med hans tandborste. Så hällde Rodney rödvin på Patrik, så hans vita linne blir förstörd. Patrik håller sig cool lugn och försöker disskutera med Rodney men det går inget vidare.. Patrik kommer sen tillbaka och kastar linnet på Rodney och säger - Du är skyldig mig ett nytt linne! Då skriker Rodney ut - MISSHANDEL!!!! - Hur löjligt på skala 1-10?

2. Rodney Heilade och skrev "Mein führer" flera gånger högt!

3. Säger i bikten "Jag hatar Patrik, han ska ut och när han gör det så ska jag knulla Madde i röven eller fittan, i vilket fall så ska jag göra det" (Ursäktar språket men det var så han sa)

Och en massa annat, men detta var dem tre största grejerna han gjort.

Nu till frågan - Har roddan gjort sitt och ska åka ut imorgon eller ska den snälla Patrik stanna kvar? Tänk på att Rodney t om försvarat Patrik när Annie blev sur på Patrik, han sa då - Man kan inte gå in i detta huset och tro att man ska vara trogen!

- Jag tycker att Rodney ska ut, har aldrig gillat honom och kommer aldrig göra det heller.. Jag gav honom en chans för någon vecka sen, men nu har han fan gjort bort sig rejält och ska ut!

Så till er som håller med mig så ring och rösta på Patrik! 099-418 01.. Hellre en lite halvtråkig människa som är snäll och pratar inte skit. Än att ett svin ska fortsätta trycka ner folk så fort han har tråkigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0