Dagens köp!

Jobbat mellan 11,30-16,15. Sen efter det gick jag och älskling runt på Nya Väla! :D Det var väldigt roligt att se alla nya butiker och det är även riktigt coolt hur stort det har blivit, och nya väla är riktigt mäktigt! :D ...
Men iallafall, duktiga som vi är så slösade vi inte en massa pengar som annars är väldigt vanligt vid löning, utan vi ska hålla i pengarna tills vi sticker till Ullared på lördag! yey! MEN, jag kunde inte stå emot två saker idag, en sak var väldigt akut då min andra plånbok är trasig, och den andra grejen jag köpte var något som jag har haft innan men som växte igen så har velat skaffa mig en ny ett tag. Och idag slog jag till! :D

Dvs jag köpte en ny plånbok och skaffade mig en piercing på över örat. :)



Vezzano har riktigt snygga plånböcker och väskor.




Dålig bild denna, men man ser ju iallafall :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0