Det var ett tag sedan ..

Det var ett tag sedan så jag tänkte skriva några ord. Dock har det inte hänt så jätte mycket men lite iallafall.
För det första så har jag bränt mig på jobb, och det har varit den värsta brännskadan hittills som jag fått på jobb. För det blev ett rätt så stort sår på överarmen. Buhu! Men det läker rätt så fint så det blir nog bra.

Och sen så har jag jobbat en hel del och haft lite annat att göra. Jag och älskling letar efter ny bostad för vi vill verkligen inte bo kvar här med såna respektlösa grannar. Och sen för att vi vill ha något större. Vi planerar även att åka till Ullared nu till löningen, och sen har jag även bokat tid för tatuering den 12e september! woohooo! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0